Miliony kontaktów czy efektywne dotarcie? Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznejMiliony kontaktów czy efektywne dotarcie? Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznejMiliony kontaktów czy efektywne dotarcie? Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznejMiliony kontaktów czy efektywne dotarcie? Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej

Miliony kontaktów czy efektywne dotarcie? Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej

Miliony kontaktów czy efektywne dotarcie? Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej
Piotr Bieńko

Piotr Bieńko

-

Piotr Bieńko

Piotr Bieńko

Branża farmaceutyczna jest jednym z największych reklamodawców na rynku. Na jej kondycję nie wpłynął nawet kryzys gospodarczy. Porównanie okresu od stycznia do sierpnia br. z analogicznym okresem roku 2013 pozwala zauważyć, że wzrost jej wydatków reklamowych wyniósł 25%. Czy jednak branża reklamuje się skutecznie i efektywnie? Niekoniecznie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja