Mediana wynagrodzenia całkowitego w mediach, reklamie i PR w 2013 roku wyniosła 4300 zł – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak. Jak kształtowały się płace na poszczególnych stanowiskach?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wynagrodzenia na różnych poziomach zaszeregowania
Mediana wynagrodzenia całkowitego w mediach, reklamie i PR w 2013 roku wyniosła 4300 zł brutto. Najniższe wynagrodzenie otrzymywali pracownicy szeregowi – 2800 zł. Prawie o 45% wyższa (4042 zł) była płaca specjalistów. Kierownicy zarabiali 6683 zł. Najwyższe były wynagrodzenia dyrektorów i członków zarządów, którzy otrzymywali 12 100 zł miesięcznie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.