Pod koniec sierpnia ogłoszeni zostali zwycięzcy tegorocznej edycji Red Bull Illume – konkursu fotograficznego, którego motywem przewodnim są sporty ekstremalne. Czyżby Red Bull planował ekspansję do świata sztuki?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sporty ekstremalne stały się domeną Red Bulla, który dziś jest właściwie synonimem tego, co wiąże się z ryzykiem, motocrossem i przekraczaniem granic. Mając w swoim portfolio zaledwie jeden produkt, Red Bull oparł się na jednym skojarzeniu: adrenalina. Wokół niej zbudowane są wszystkie działania i cały storytelling marki.
Nie jest to rozwiązanie proste ani tym bardziej tanie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.