Milka zabiera i oddajeMilka zabiera i oddajeMilka zabiera i oddajeMilka zabiera i oddaje
Komu wyślesz słodki podarunek? (fot. kadr ze spotu Milki)

Milka zabiera i oddaje

Milka zabiera i oddaje
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Wybrakowany produkt jako część kampanii reklamowej? Czemu nie – zdaniem agencji Buzzman, która przygotowała najnowszą francuską kampanię Milki, niekompletna tabliczka czekolady to doskonały sposób na umocnienie wizerunku marki.

W pierwszej chwili francuscy i niemieccy konsumenci mogą się czuć nieco oszukani, gdy po otwarciu nowego opakowania czekolady Milka znajdują o jedną kostkę mniej niż zazwyczaj.

Jak wyjaśniają pomysłodawcy zabiegu uszczuplenia tabliczki, ostatni kawałek czekolady zazwyczaj jest powodem sporu bądź zakłopotania – wziąć czy nie? Komu należy się ta kostka? Dlatego Mondelez, właściciel marki, oraz agencja Buzzman postanowili wybawić klientów z kłopotu i usunąć sporną kostkę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja