Wybrakowany produkt jako część kampanii reklamowej? Czemu nie – zdaniem agencji Buzzman, która przygotowała najnowszą francuską kampanię Milki, niekompletna tabliczka czekolady to doskonały sposób na umocnienie wizerunku marki.
W pierwszej chwili francuscy i niemieccy konsumenci mogą się czuć nieco oszukani, gdy po otwarciu nowego opakowania czekolady Milka znajdują o jedną kostkę mniej niż zazwyczaj.
Jak wyjaśniają pomysłodawcy zabiegu uszczuplenia tabliczki, ostatni kawałek czekolady zazwyczaj jest powodem sporu bądź zakłopotania – wziąć czy nie? Komu należy się ta kostka? Dlatego Mondelez, właściciel marki, oraz agencja Buzzman postanowili wybawić klientów z kłopotu i usunąć sporną kostkę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.