Jakie trendy można dostrzec w budowaniu lojalności AD 2013? Jaką rolę pełni w nim kanał mobilny, a jaką media społecznościowe? Jak zmieniają się zachowania uczestników programów lojalnościowych? Między innymi na te pytania odpowiadają: dr Tomasz Makaruk (i360), Damian Gucza (Wind Mobile), Renata Turska (Loycon), Sebastian Błaszkiewicz (Grupa Unity), Dariusz Deszczka (Sodexo), Piotr Juszczyk (ARC Rynek i Opinia), Artur Noga-Bogomilski (GfK Polonia) i Andrzej Anterszlak (Ipsos Loyalty).Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.