Zadaliśmy kilka pytań dotyczących budowania lojalności klienta ekspertom zajmującym się tą problematyką. O tym, jaką rolę w tym procesie odgrywają dane pozyskiwane podczas interakcji z klientem, mówią: dr Karol Kuhl (Pharma Partner), dr Tomasz Makaruk (i360), Damian Gucza (Wind Mobile), Arleta Sobierajczyk (Real – Metro Group), Renata Turska (Loycon), Sebastian Błaszkiewicz (Grupa Unity), Dariusz Deszczka (Sodexo), Piotr Juszczyk (ARC Rynek i Opinia), Artur Noga-Bogomilski (GfK Polonia) i Andrzej Anterszlak (Ipsos Loyalty).
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |