Wiedza o kliencie – głos ekspertów o jej roli w budowaniu lojalnościWiedza o kliencie – głos ekspertów o jej roli w budowaniu lojalnościWiedza o kliencie – głos ekspertów o jej roli w budowaniu lojalnościWiedza o kliencie – głos ekspertów o jej roli w budowaniu lojalności
Jak wiele wiemy o kliencie? I jak to wykorzystać? (fot. Jakub Jirsak/Fotolia)

Wiedza o kliencie – głos ekspertów o jej roli w budowaniu lojalności

Wiedza o kliencie – głos ekspertów o jej roli w budowaniu lojalności
redakcja

redakcja

-

Zadaliśmy kilka pytań dotyczących budowania lojalności klienta ekspertom zajmującym się tą problematyką. O tym, jaką rolę w tym procesie odgrywają dane pozyskiwane podczas interakcji z klientem, mówią: dr Karol Kuhl (Pharma Partner), dr Tomasz Makaruk (i360), Damian Gucza (Wind Mobile), Arleta Sobierajczyk (Real – Metro Group), Renata Turska (Loycon), Sebastian Błaszkiewicz (Grupa Unity), Dariusz Deszczka (Sodexo), Piotr Juszczyk (ARC Rynek i Opinia), Artur Noga-Bogomilski (GfK Polonia) i Andrzej Anterszlak (Ipsos Loyalty).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja