Kontroling marki – podstawa budowania strategii rynkowejKontroling marki – podstawa budowania strategii rynkowejKontroling marki – podstawa budowania strategii rynkowejKontroling marki – podstawa budowania strategii rynkowej

Kontroling marki – podstawa budowania strategii rynkowej

Kontroling marki – podstawa budowania strategii rynkowej
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

dyrektor zarządzający, Anagram Naming

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

dyrektor zarządzający
Anagram Naming

Aby zarządzać, trzeba mierzyć. Marka to umiejętność wykorzystania wizerunku do osiągania celów rynkowych. Punktem wyjścia oraz zakończenia zarządzania cyklem działań rynkowych powinien być kontroling marki.

Proces kontrolingu zaczyna oraz kończy cały proces zarządzania marką. Zaczyna, ponieważ dostarcza informacji, które są niezbędne do podejmowania trafnych decyzji związanych z działaniem na rynku. Kończy, ponieważ stanowi podsumowanie i sprawdzenie przeprowadzonych działań.

Kontroling marki informuje nas, co dzieje się z naszą marką, jaki wpływ wywiera na nią otoczenie konkurencyjne oraz działania jej własnych opiekunów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja