Wojna hybryd. Przyszłość handlu detalicznego  w PolsceWojna hybryd. Przyszłość handlu detalicznego  w PolsceWojna hybryd. Przyszłość handlu detalicznego  w PolsceWojna hybryd. Przyszłość handlu detalicznego  w Polsce

Wojna hybryd. Przyszłość handlu detalicznego w Polsce

Wojna hybryd. Przyszłość handlu detalicznego w Polsce
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Sieci handlowe, które dotychczas rozwijały się, otwierając nowe sklepy, sięgają po bardziej wyrafinowane sposoby. Należą do nich: rozszerzanie marki i strategia wybiórczego naśladownictwa upodabniająca do siebie hipermarkety i dyskonty – wyjaśnia prof. Tomasz Domański z Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Łódzkiego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja