W niewielkich punktach usługowych i handlowych, ale także kilku sporych sieciach handlowych programy lojalnościowe wciąż polegają na przyklejaniu znaczków lub przybijaniu pieczątek na „karcie klienta”. W ten sposób przedsiębiorcy pomijają największą wartość prowadzenia programu – możliwość zdobycia wiedzy o klientach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tymczasem w programach tego rodzaju nie chodzi jedynie o nagradzanie za częste zakupy. – Program lojalnościowy jest przede wszystkim wielopoziomowym narzędziem do gromadzenia cennych informacji o zachowaniach klientów – mówi Renata Turska z firmy Loycon. Do tego, by można było zdobywać i odpowiednio wykorzystywać tę wiedzę, potrzebny jest jednak odpowiedni system informatyczny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.