Aż 95 proc. internautów zetknęło się z serwisami wideo – wynika z raportu „Audio i wideo w Sieci, styczeń 2011”, zrealizowanego przez firmę Gemius we współpracy partnerskiej z Grupą Onet.pl. Coraz większą popularność zdobywa także telewizja internetowa – korzystanie z niej zadeklarowało aż 53 proc. respondentów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Celem badania było zdobycie wiedzy o zachowaniach i opiniach internautów dotyczących serwisów i usług audio i wideo w Internecie. W badaniu uwzględniono takie serwisy bądź usługi audio i wideo online, jak telewizja internetowa (np. tvn24.pl, onet.tv, tvp.pl, ipla.pl lub inne), telewizja p2p (telewizja oglądana przy użyciu aplikacji takich jak Sopcast, TVU Player, TV Ants lub innych), serwisy wideo (np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.