Wyobrażeniami wyborców można manipulować - Marketing przy Kawie
Wyobrażeniami wyborców można manipulowaćWyobrażeniami wyborców można manipulowaćWyobrażeniami wyborców można manipulowaćWyobrażeniami wyborców można manipulować

Wyobrażeniami wyborców można manipulować

Wyobrażeniami wyborców można manipulować
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

-

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Polakom brakuje uczciwego, profesjonalnego i reprezentacyjnego prezydenta. Naukowcy z Katedry Psychologii Marketingu SWPS zbadali, jakimi cechami powinien odznaczać się idealny kandydat. Okazuje się, że wyobrażenia wyborców dotyczące danego polityka można zmieniać.

Naukowcy z Katedry Psychologii Marketingu SWPS przeprowadzili badania, których celem było określenie tzw. umysłowej mapy preferencji wyborców. Dzięki niej można ustalić, jakie miejsce w świadomości elektoratu zajmuje polityk w porównaniu z konkurencją, dowiedzieć się, co determinuje decyzje wyborcze, a także poznać idealny wzorzec polityka. W 2007 r.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja