Lidl i Aldi to praktycznie synonimy sektora dyskontowego w Europie. To jednocześnie dwaj najważniejsi gracze tego segmentu. Strategie obu tych sieci wyznaczają kierunek rozwoju całego sektora hard-dyskonterów. Same dyskonty to dynamicznie rozwijający się sektor handlu detalicznego. Jednak, mimo ich coraz istotniejszej roli w handlu, wciąż brak jest pełnej informacji o sklepach tego formatu, to zaś utrudnia uczestnikom rynku stworzenie odpowiedniej strategii konkurowania z sieciami dyskontowymi.The Nielsen Company chce zapełnić tę lukę własnym systemem monitorowania sprzedaży dyskontów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.