Reklama przez 365 dniReklama przez 365 dniReklama przez 365 dniReklama przez 365 dni

Reklama przez 365 dni

Reklama przez 365 dni
Grzegorz Bryszewski

Grzegorz Bryszewski

-

Grzegorz Bryszewski

Grzegorz Bryszewski

Kilka lat temu próbowały go wyprzeć organizery i palmtopy. Ale nie udało się. Kalendarz książkowy i ścienny nie oddał swojej pozycji najbardziej popularnego i skutecznego narzędzia marketingowego firmy. Jak zatem wybrać najlepszy?

W ciągu ostatnich kilku lat pozycja klasycznego książkowego kalendarza została zagrożona dwukrotnie. Najpierw na rynku z powodzeniem zagościły elektroniczne organizery, elektroniczni tłumacze, a także palmtopy, które często ofiarowywano klientom firm zamiast kalendarza. Kilka lat temu z kupna kalendarzy zrezygnowały natomiast firmy farmaceutyczne, oskarżane przez media o korumpowanie lekarzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja