Coraz popularniejsze stają się alianse firm oferujących dobra szybkozbywalne z rozrywkowymi serwisami internetowymi. Dwie wielkie sieci fast-food w zamian za posiłek w swych restauracjach oferują dostęp do muzyki w Internecie. Promują serwisy muzyczne, lecz również zyskują nowych klientów. Wydaje się, że to strategia karkołomna, jednak kreując ofertę z zakresu „zagospodarowania czasu wolnego”, firmy kierują ją do bardzo podobnej widowni. Integracja wielu ofert w jednym koszyku oraz integracja komunikacji on- i off-line już niedługo może stanowić o przewadze konkurencyjnej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.