Lody mogą być czymś więcej niż tylko zamrożoną bombą kalorii. Może im towarzyszyć opowieść, na przykład o pożądaniu, zazdrości i chciwości. „Siedem grzechów Magnum” to doskonały przykład experiential marketingu, wykorzystującego reklamozabawę (advertainment) zręcznie nawiązującą do naszych słabości.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nie jesteś dzisiaj w nastroju do pracy? Mamy dla ciebie dobry chwyt: jeśli chcesz poinformować szefa o tym, że jesteś chory, zrób to, leżąc w łóżku. Będzie to brzmiało znacznie bardziej wiarygodnie (Lenistwo).
Albo: jeśli jesteś zły na szefa – teraz możesz się nieco zrelaksować, rzucając w niego paroma nożami (Zemsta). Albo może interesowałoby cię przesłanie kilku ociekających seksem tekstów do potencjalnej towarzyszki na randkę? Być może „suck my piercing, you horny flirt” byłoby w sam raz? (Pożądanie)
To tylko kilka spośród pomysłów i możliwości dostarczanych na brytyjskiej stronie internetowej Unilevera, poświęconej siedmiu grzechom głównym oraz lodom Magnum.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.