Polski rząd postanowił wynająć jedną z londyńskich agencji PR, mimo że za takie usługi trzeba sporo zapłacić, a gwarancji skuteczność nie ma. Jak pokazuje historia, największym zagrożeniem w takich wypadkach są... sami klienci.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W założeniu rządy wszystkich krajów wiedzą, jak ważna jest reputacja. Zatrudniają więc zagraniczne agencje public relations, aby umiejętnie podkreślić coś wyjątkowego, co przyciągnie turystów, inwestorów zagranicznych, dziennikarzy, a nawet ekipy filmowców. Najczęściej mówi się o tym, że to zakrojona na wiele lat praca. O tym, że rząd to hojny, ale niewdzięczny klient, mówi się rzadziej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.