Marketing miejsc: atrakcyjny slogan to nie wszystkoMarketing miejsc: atrakcyjny slogan to nie wszystkoMarketing miejsc: atrakcyjny slogan to nie wszystkoMarketing miejsc: atrakcyjny slogan to nie wszystko

Marketing miejsc: atrakcyjny slogan to nie wszystko

Marketing miejsc: atrakcyjny slogan to nie wszystko
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Odpowiedni wizerunek połączony z reputacją tworzy markę – obecnie warunek istnienia wolnego rynku i swobodnej wymiany towarów, usług i idei. Gdy słyszymy o budowie marki miejsc (miast, państw i gmin), automatycznie nasuwa nam się skojarzenie z brandingiem dotyczącym produktów komercyjnych. Choć istnieją cechy wspólne obydwu procesów, zdecydowanie przeważają różnice.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja