Brak pomysłów – to generalny wniosek dla branży reklamowej, jaki zdaniem jurorów i obserwatorów powinien nasuwać konkurs Chamlety 2012. Najwięcej emocji wzbudziła reklama społeczna z przystojnym esesmanem Hansem w roli głównej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W tegorocznym konkursie na najgorsze reklamy roku – Chamlety, organizowanym przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i wrocławski oddział Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, najbardziej oczywista była nagroda przyznana przez internautów, czyli tzw. Super Chamlet.
Billboard gdańskiej hurtowni Elektryk przedstawia kobietę w bikini i hasło z dowcipną (w zamyśle twórców) grą słów: „Dajemy za darmo Ci puszki”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.