Reklama podana w rozrywkowej formie, na przykład gry internetowej czy filmu? To już było, i to wiele razy. Najróżniejsze marki – m.in. BMW, Coca-Cola, by wymienić tylko niektóre – korzystały z tego zabiegu, dodając do przekazu reklamowego elementy zabawowe.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Czasami skupiały się tylko na tych ostatnich, jedynie opatrując je stosownym logo. Miało to sens o tyle, że pozytywne doświadczenie kojarzone było z marką. Wpływało tym samym na budowanie jej konkretnego wizerunku w świadomości konsumentów.
Parareklamowa produkcja przeładowana obecnością logo? Absolutnie nie
To, co wydawałoby się absolutnym minimum w tego typu rozrywko-reklamach, czyli pojawiający się choćby na chwilę logotyp, zostało całkowicie pominięte w ostatnim filmie promującym markę Absolut Vodka.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.