Czy napój z bąbelkami naprawdę może pomóc uczynić świat lepszym? Twórcy najnowszej kampanii społecznościowej Pepsi twierdzą, że tak. Ale jedynie pod warunkiem aktywnego udziału entuzjastów, którzy mają dobre pomysły na inicjatywy non profit. Co miesiąc Pepsi finansuje kilka najlepszych projektów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przedsięwzięcie o takich właśnie założeniach jest jednym z elementów nowej ogólnoświatowej kampanii reklamowej pod hasłem „Orzeźwiaj świat”. Wraz z nadejściem nowego roku marka Pepsi pożegnała swoje stare logo, zastępując je nowym, „odświeżonym”.
Ludzie, drzewa, nasza planeta, społeczność – to wartości warte uwagi i troski
W Polsce Pepsi nawołuje szczególnie młodych ludzi, aby zastanowili się nad możliwymi zmianami na lepsze w swym otoczeniu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.