To może być ważny sygnał dla wielu reklamodawców: marketerzy zaangażowali członka brytyjskiej rodziny królewskiej do akcji promocyjnej! Pikanterii dodaje fakt, że kampania nie ma charakteru społecznego, lecz jest przedsięwzięciem typowo komercyjnym.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nowatorska reklama pojawiła się w grudniu na łamach popularnych angielskich dzienników. W roli głównej wystąpiła 25-letnia Zara Phillips – córka księżniczki Anny, wnuczka królowej Elżbiety II.
Modelka siedzi w stylowej sukni, którą zaprojektował sam Roberto Cavalli. Jednak nie tyle fason kreacji czy nazwisko projektanta przykuwają uwagę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.