Burki – tradycyjne stroje muzułmańskich kobiet, o mało nie zagościły w salonach sprzedaży amerykańskiego dealera Mitsubishi. Miały stanowić nowy uniform pracowników. Nie był to jednak wstęp do wprowadzenia prawa szariatu na terenie USA, lecz nowa strategia marketingowa. Reakcja środowisk muzułmańskich była łatwa do przewidzenia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dennis Mitsubishi, dealer japońskiego koncernu ze stanu Ohio, z dużym rozmachem przygotował kampanię. Reklamy radiowe miały zachęcać klientów do wzięcia udziału w „piątkach fatwy” organizowanych w salonach sprzedaży. Dzieci miały otrzymywać pamiątkowe plastikowe miecze. Pojemność bagażników oferowanych samochodów przeliczano na liczbę zamachowców, którzy zmieszczą się tam w „komfortowych” warunkach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.