Piłkarskie koszulki to niezwykle specyficzny nośnik reklamy. Firmy mają na nich do zagospodarowania powierzchnię zazwyczaj nie przekraczającą kilkunastu centymetrów wzdłuż i wszerz. Mimo to zainteresowanych taką formą promocji nie brakuje. Skuteczność inwestycji jest spora, zwłaszcza gdy nie są to działania krótkoterminowe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nie trzeba być zagorzałym fanem piłki nożnej, aby skojarzyć poszczególne marki z konkretnymi klubami polskimi czy zagranicznymi. Czasem wzajemne oddziaływanie podmiotów jest tak duże, że konsument pamięta o zależności nawet po zakończeniu współpracy. W skrajnych przypadkach może to nawet zaszkodzić sponsorowi czy drużynie poszukującej nowych źródeł finansowego wsparcia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.