Jaskinia hazardu w WieczernikuJaskinia hazardu w WieczernikuJaskinia hazardu w WieczernikuJaskinia hazardu w Wieczerniku
Czy ten pomysł reklamowy nie jest już trochę ograny?

Jaskinia hazardu w Wieczerniku

Jaskinia hazardu w Wieczerniku
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Wykorzystywanie tematyki religijnej w reklamie zawsze przynosi wymierne efekty w postaci rozgłosu medialnego. Dzieje się tak zwłaszcza wtedy, gdy akcja promocyjna zostaje potępiona przez Kościół. Ostatnia Wieczerza jest bardzo nośnym symbolem, wokół którego sprytny marketing może zbudować kontrowersyjną komunikację marki. Na przykład na środku stołu może umieścić ruletkę i piramidy żetonów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja