Nowy wizerunek Artflash Interactive
  • 0
  • 2
7.01.2013

Nowy wizerunek Artflash Interactive

Agencja Artflash Interactive zmieniła logotyp i odświeżyła swoją stronę internetową. Zmiany te mają podkreślić kompetencje i doświadczenie firmy na rynku interaktywnym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 stycznia 2013

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2013

Plany wydatków na PR w polskich przedsiębiorstwach w 2013 roku

Zdecydowana większość (od 57% do 71% w zależności od sektora) badanych firm zamierza utrzymać wydatki na PR w 2013 r. na poziomie tych z 2012 r. Największy odsetek firm planujących wzrosty wydatków odnotowany został w finansach i bankowości (28%) oraz w handlu (18%). Największy odsetek przedsiębiorstw planujących redukcje budżetów PR występuje w administracji – takie są główne wnioski z badań zrealizowanych przez PMR Research wspólnie z ComPress.