2 1 0 0 0 21.12.2012Dotknij tajemnicy Dolnego Śląska (wideo)Rozpoczęła się druga odsłona kampanii promującej Dolny Śląsk. Dwa spoty reklamowe miały premierę w Dolnośląskim Centrum Filmowym. Będą one wyświetlane w ciągu następnych miesięcy w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych.
0 1 0 0 0 21.12.2012Polkomtel rozpoczyna współpracę z ClickQuickNowPolkomtel, operator sieci telefonii komórkowej Plus, rozpoczął współpracę z ClickQuickNow w zakresie dostarczania leadów sprzedażowych do call center. Od stycznia współpraca zostanie poszerzona. Firma będzie dostarczać Polkomtelowi leady marketingowe „na żywo”, prowadząc kampanie e-mail i mobile marketingowe do swojej bazy.
0 1 0 0 0 21.12.2012Grupa BRE wybrała dom mediowyOd stycznia 2013 r. zakup i planowanie mediów dla Grupy BRE prowadzić będzie Mindshare Polska. Zgodnie ze strategią Grupy, do końca przyszłego roku dotychczasowe marki BRE i MultiBank zostaną zastąpione nazwą mBank, zarezerwowaną dotąd dla banku internetowego.
3 1 0 0 0 21.12.2012Roma Gąsiorowska w reklamie Narodowego Instytutu Audiowizualnego (wideo)20 grudnia rusza nowa kampania promocyjna Narodowego Instytutu Audiowizualnego. W spotach z cyklu „Kulturalne gry i zabawy” wystąpili Roma Gąsiorowska, Jerzy Zelnik i Sebastian Pawlak. Działania w ramach kampanii będą prowadzone w radiu i telewizji.
0 1 0 0 0 21.12.2012Instagram dementuje informacje o wykorzystywaniu zdjęć użytkowników w reklamachZdaniem wielu komentatorów nowy regulamin serwisu Instagram umożliwia firmie wykorzystanie zdjęć użytkowników bez ich wiedzy. Założyciel serwisu przekonuje jednak, że nie ma takich planów, a za cale zamieszanie wini „skomplikowany język prawniczy".
1 1 0 0 0 21.12.2012Romeo Beckham gwiazdą kampanii reklamowej Burberry (wideo)Syn znanego piłkarza Davida Beckhama, dziesięcioletni Romeo wystąpił w nowej brytyjskiej kampanii reklamowej luksusowej marki Burberry, promującej kolekcję wiosna-lato 2013.
2 1 0 0 0 20.12.2012UOKiK sprawdza, czy reklamy Samsunga wprowadzały w błąd konsumentówReklama producenta telewizorów Samsung mogła błędnie sugerować, że jest częścią rządowej kampanii informacyjnej dotyczącej cyfryzacji telewizji. UOKiK wszczął postępowanie w tej sprawie.
0 3 0 0 0 20.12.2012„Mam prawo kopiować książki” – kampania społeczna Fundacji Nowoczesna PolskaFundacja Nowoczesna Polska rozpoczęła kampanię społeczną „Prawo kultury”, której celem jest poszerzenie świadomości praw i wolności, jakie daje użytkownikom kultury obowiązująca w Polsce ustawa o prawie autorskim. Kampania potrwa do 30 grudnia.
1 1 0 0 0 20.12.2012Roger Federer ambasadorem marki Moët & Chandon (wideo)Roger Federer został ambasadorem marki szampana Moët & Chandon. Tenisista wystąpi w międzynarodowej kampanii reklamowej, która rozpocznie się w marcu 2013 roku.
0 6 0 0 0 20.12.2012Najbardziej opiniotwórcze media listopada: miesiąc polityki i śladowych ilości trotyluListopad okazał się miesiącem polityki – zmiana na szczycie w PSL i pomysły działacza PiS Artura Nicponia oraz utarczki między politykami i partiami – informacje na te tematy najczęściej zapożyczały od siebie media, a najcenniejszym źródłem okazała się „Gazeta Wyborcza” – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.