0 0 0 0 0 4.07.2018NetSales i SalesMedia łączą się. Powstaje NetSalesMediaSieci afiliacyjne NetSales i SalesMedia należące do Cube Group łączą siły. W ramach integracji powstaje nowa marka NetSalesMedia. Ponad 20 tys. wydawców oraz 200 reklamodawców otrzyma dostęp do nowej platformy. Oferty zostanie poszerzona o kampanie afiliacyjne prowadzone i rozliczane na podstawie customer journey i cross-device trackingu.
0 0 0 0 0 4.07.2018Gemius z nową usługą programmaticZ początkiem lipca Gemius wprowadził do oferty możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programatycznym. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla klientów, którzy korzystają z adserwera AdOcean.
0 0 0 0 0 4.07.2018DaWanda przejęta przez Etsy. Platforma kończy działalnośćZałożona w 2006 r. DaWanda kończy działalności. Przejmie ją konkurencyjna firma Etsy.
0 1 0 0 0 4.07.2018Tesco i Carrefour nawiążą strategiczny sojuszBrytyjskie Tesco i francuski Carrefour planują nawiązanie strategicznego partnerstwa. Polska to jeden z trzech rynków, na których równocześnie obecne są obie te marki.
0 2 0 0 0 4.07.2018Prace nagrodzone w Międzynarodowym Biennale Plakatu w przestrzeni miejskiejRuszyła akcja „Przygarnij plakat”. W jej ramach prace nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu zostały wyeksponowane w przestrzeni miejskiej. Dodatkowo na przystankach można m.in. posłuchać werdyktu jury oraz poznać informacje o autorze danego plakatu.
0 0 0 0 0 3.07.2018Giganci internetowi Amazon, Netflix czy Google zwiększyli wydatki reklamoweWiększość amerykańskich reklamodawców utrzymała budżety na reklamę i marketing na podobnym poziomie – wynika z raportu Leading National Advertisers 2018. Nie dotyczy to jednak gigantów internetowych, takich jak Amazon, Netflix czy Google. Ci w 2017 r. mocno zwiększyli wydatki.
4 0 0 0 0 3.07.2018eService z telewizyjną kampanią promującą płatności bezgotówkowe2 lipca ruszyła telewizyjna kampania promująca serwis Bezgotowki.pl. Jej celem jest zachęcenie przedsiębiorców do korzystania z płatności bezgotówkowych i pokazanie wynikających z tego korzyści.
1 1 0 0 0 3.07.2018Zbigniew Boniek promuje mistrzowskie doładowanie z bonusem w PlayNa początku czerwca wystartowała kampania marki Play z udziałem Zbigniewa Bońka. Działania związane są z trwającymi mistrzostwami świata w piłce nożnej.
0 0 0 0 0 3.07.2018Powstało Jedno.org. Chce łączyć kompetencje komunikacji marketingowej i CSRJedno.org to podmiot mający łączyć kompetencje komunikacji marketingowej i CSR. Na czele inicjatywy stoi Łukasz Dolata, właściciel domu produkcji filmowej Oversee.pl.
0 2 0 0 0 3.07.2018W Warszawie, Poznaniu i Gdańsku najwięcej powierzchni handlowejZakupową stolicą Polski jest Warszawa – wynika z mapy przygotowanej przez CBRE. Działa tam 37 obiektów handlowych. Za stolicą znajdują się Poznań z 20 galeriami i Gdańsk z 19. Najbardziej nasycone centrami handlowymi są jednak mniejsze miasta. Zestawienie „Top 10 miast z największym nasyceniem powierzchnią handlową” otwierają Zgorzelec, Opole i Rzeszów.