1 0 0 0 0 19.01.2018„Kierunek Orlen” – nowe otwarcie w komunikacji koncernuPKN Orlen uruchomił nową platformę marketingową. Ma ona umożliwić uspójnienie komunikacji wszystkich marek koncernu. Będzie też wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta czy promocji produktów i usług dostępnych w sieci Orlen.
0 4 0 0 1 18.01.2018Nominacje do Mobile Trends Awards 2017 przyznane1 marca w Krakowie rozpocznie Mobile Trends Conference 2017. Praktycy spotkają się, by wymienić się doświadczeniami oraz poznać nadchodzące trendy. W tym czasie odbędzie się także gala, podczas której zostaną wręczone nagrody Mobile Trends Awards.
0 3 0 0 0 18.01.2018Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu. Zbliża się XVIII Kongres Profesjonalistów PRGdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. Jak prawidłowo zareagować? Co komunikować? Jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem? Opowiedzą o tym prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres Profesjonalistów PR. Odbędzie się on 19 i 20 kwietnia w Rzeszowie.
0 0 0 0 0 18.01.2018Drugi etap postępowania w sprawie przejęcia Stokrotki. Decyzja UOKiKUOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Maxima Grupe kontroli nad siecią sklepów Stokrotka. Konieczne jest przeprowadzenie badania rynku.
1 0 0 0 0 18.01.2018Olimpijczyk Filip Wypych w kampanii reklamowej NeoMag SkurczFilip Wypych, polski olimpijczyk i brązowy medalista mistrzostw Europy w pływaniu stylem dowolnym, został twarzą kampanii reklamowej suplementu diety NeoMag Skurcz. Działania z udziałem sportowca ruszyły 17 stycznia.
0 0 0 0 0 18.01.2018Mango powierza obsługę PR Fashion Agency AliganzaWraz z początkiem 2018 r. hiszpańska marka odzieżowa Mango nawiązała współpracę z Fashion Agency Aliganza. Agencja zajmie się kontaktami z mediami, działaniami w zakresie PR-u produktowego, a także projektami specjalnymi.
0 7 0 0 0 18.01.2018Nowe szyldy dla praskich rzemieślników od Traffic DesignStowarzyszenie Traffic Design stworzyło 12 nowych szyldów dla zakładów rzemieślniczych z warszawskiej Pragi Północ. Realizacja odbyła się na zlecenie Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy. Jest częścią programu rewitalizacji „Na_prawa Warszawa”.
1 2 0 0 0 18.01.2018 Aktualizacja: 11:4029.01.2018STS protestuje przeciwko reklamie Vectry z gumowymi lalkamiOperator telewizji kablowej Vectra rozpoczął kampanię promocyjną. W spocie widoczny jest mężczyzna obok dwóch gumowych lalek. Stowarzyszenie Twoja Sprawa domaga się wycofania reklamy i przeproszenia konsumentów.
0 1 0 0 0 18.01.2018„Życie bez ściemy” – kampania deserów DayUp PearlsRuszyła kampania promująca desery DayUp Pearls (Arteta). Jej hasło to „Życie bez ściemy”. Motywem przewodnim jest walka ze ściemą w recepturach produktach spożywczych, a także w ogóle w życiu codziennym, w tym w mediach społecznościowych.
0 0 0 0 0 17.01.2018Kongres Online Marketing „Praktycy dla praktyków” już 1 marca1 marca odbędzie się edycja specjalna Kongresu Online Marketing. Wydarzenie odbywa się pod hasłem „Skuteczne recepty marketingowe Kongresu Online Marketing – praktycy dla praktyków”.