0 1 0 3.01.2019Influencer marketing na YouTube – raport LifeTube „6 kategorii, 11 tysięcy różnic”Każda kategoria filmów na YouTube rządzi się zupełnie innymi prawami. Opisuje je agencja LifeTube, udostępniając raport analizujący 11 151 materiałów wideo na YouTube.
2 1 0 3.01.2019Dawid Kwiatkowski w kampanii lodów KaktusRuszyła kampania Froneri Polska, producenta lodów Kaktus. Osią działań jest hasło: „Gryź, jak lubisz”, na którym marka będzie opierać komunikację w 2019 r. Podkreśla to spot telewizyjny z udziałem ambasadora marki – Dawida Kwiatkowskiego.
0 0 0 3.01.2019Pseudobadania firmy Promed. Decyzja UOKiKPromed zaprasza na badania, które okazują się pokazem handlowym. Gdy konsument chce odstąpić od umowy, firma odmawia. Kara za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów nałożona przez UOKiK to prawie 370 tys. zł.
0 1 0 3.01.2019Trefl rozpoczął współpracę z domem mediowym CaratFirma Trefl wybrała do obsługi dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network Polska). Realizacja kampanii dla producenta gier planszowych rozpoczęła się z końcem października 2018 r.
0 1 1 2.01.2019Nowa nostalgia – Kodak z nową strategiąPowstała pod koniec XIX w. firma Kodak ma nową strategię. Koncentruje się ona m.in. na wykorzystywaniu historycznych zasobów i zwróceniu się ku tzw. nowej nostalgii.
0 1 0 2.01.2019Adidas powierza kompleksową obsługę marki w Polsce agencji LabconPrzetarg na kompleksową obsługę marki Adidas na polskim rynku wygrała agencja Labcon (Group One). Do jej zadań będzie należało wdrażanie strategii komunikacji kluczowych kategorii produktowych. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerami i ambasadorami marki, content management, oprawę graficzną, organizację eventów oraz media relations.
1 1 0 2.01.2019Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę z kampanią wspierającą telefon zaufaniaFundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczęła ogólnopolską kampanię na rzecz telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111. „Wspieraj telefon” – tak brzmi hasło akcji.
0 1 0 2.01.2019X-kom rozpoczyna współpracę z 1000ideasMarka X-kom rozpoczęła współpracę z agencją kreatywną 1000ideas. Jednym z pierwszych wspólnie zrealizowanych projektów jest Gaming Room, czyli druga edycja konkursu skierowanego do graczy.
1 1 0 2.01.2019Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVitaBelVita rozpoczęła kampanię „Śniadania, że u la la”. Ambasadorem marki został znany restaurator Mateusz Gessler.
0 0 0 2.01.2019Polsat Media tworzy działy multiscreen1 stycznia 2019 r. uległa zmianie struktura działów planowania kampanii reklamowych w Polsat Media. W miejsce działających dotychczas odrębnie działów telewizyjnych i non-tv powstały trzy działy multiscreen. Łączą one telewizję, online i pozostałe media z oferty i będą w kompleksowy sposób obsługiwały agencje mediowe współpracujące z biurem reklamy.