1 0 0 0 1 25.06.2018Mecz Polska – Kolumbia: jak zareagowały marki?W niedzielę 24 czerwca odbył się drugi mecz mundialu z udziałem Polaków. Budził zainteresowanie nie tylko kibiców. Również marki starały się wykazać kreatywnością przed, w trakcie, jak i po meczu. Reakcje marek zebrała agencja Momentalna, zajmująca się real-time marketingiem.
1 0 0 0 0 24.06.2018YouTube odpowiada na ekspansję wideo Facebooka. Ogłosił, że pomoże twórcom zarabiać na płatnych subskrypcjach i gadżetachSerwis YouTube zaoferował twórcom nowe sposoby monetyzacji ich kanałów. Obok osiągania dochodów z reklam będą mogli zarabiać bezpośrednio na subskrybentach. W ten sposób YT chce zablokować ekspansję wideo Facebooka i Instagrama.
0 0 0 0 0 22.06.2018Martin Sorrell szczerze o plotkach, swoich następcach w WPP i planach związanych z S4 CapitalMartin Sorrell przerwał milczenie po odejściu z WPP. W rozmowie z „The Drum” nazwał doniesienia medialne związane z jego rozstaniem z holdingiem „fantazyjnymi”. Dodał też, że jego następcami powinni zostać tymczasowi chief operating officerowie, Mark Read i Andrew Scott.
0 0 0 0 0 22.06.2018Cube Group nawiązuje partnerstwo strategiczne z Ingenious TechnologiesAgencja Cube Group inwestuje w technologię, wchodząc w partnerstwo z Ingenious Technologies. Ma to zapewnić reklamodawcom wsparcie nie tylko w zwiększaniu efektywności działań digital marketingowych, ale także w bardziej strategicznym podejściu do nich i do optymalizacji całego biznesu. Będzie to możliwe m.in. poprzez lepsze mierzenie wartości życiowej klienta, LTV.
2 0 0 0 0 22.06.2018Meble wypoczynkowe w kampanii Black Red White „Żyj wygodnie!”„Żyj wygodnie” – to hasło rozpoczętej kampanii marki Black Red White. Tym razem grupa meblarska promuje ofertę mebli wypoczynkowych.
0 1 0 0 0 22.06.2018Aplikacje zakupowe walczą o klienta. Badanie Spicy MobileNiemal co drugi użytkownik ma zainstalowaną w telefonie lub tablecie choć jedną aplikację zakupową. Z drugiej strony, jak pokazują wyniki analizy Just Run App oraz Spicy Mobile, wydawcy inwestujący w m-commerce muszą mocno walczyć o klienta. Większość aplikacji mobilnych traci w pierwszych miesiącach nawet 80% pozyskanych użytkowników.
0 0 0 0 0 22.06.2018Bramkarz Józef Młynarczyk twarzą sieci komórkowej OtvartaW ramach kampanii wirtualnej sieci komórkowej Otvarta na Facebooku będzie można m.in. posłuchać wywiadów z Józefem Młynarczykiem. Skomentuje on poczynania polskich zawodników w mistrzostwach świata w piłce nożnej w Rosji. Można też będzie wygrać piłkę z podpisem medalisty piłkarskich mistrzostw z 1982 r.
0 3 0 0 0 22.06.2018Kobiety spędziły w maju niemal tyle samo czasu co mężczyźni na stronach o technologii. Analiza GemiusaW maju 2018 r. na stronach WWW związanych z nowymi technologiami kobiety spędzały prawie tyle samo czasu co mężczyźni. To niektóre wnioski z analizy Gemiusa.
0 2 0 0 0 21.06.2018Wavemaker: rośnie obłożenie reklamowe serwisów VoD nadawcówSerwisy należące do największych nadawców emitują średnio 9,5 minuty reklam na godzinę programu – pokazuje analiza firmy Wavemaker. Pod względem viewability Player, Ipla i TVP.pl utrzymują się jednak wciąż w czołówce.
2 0 0 0 0 21.06.2018Zombie w stolicy. Kampania Tramwajów WarszawskichSmartfon towarzyszy nam niemal w każdym momencie dnia. Często jest też jednak przyczyną wypadków na drodze. Tramwaje Warszawskie w kampanii społecznej zwracają uwagę na ryzyko, jakie stwarza nieodpowiedzialne korzystanie z tych urządzeń. W ramach akcji na ulicach stolicy pojawiły się zombie.