0 0 4.07.2018DaWanda przejęta przez Etsy. Platforma kończy działalnośće-commerce firmy zarządzanie markąZałożona w 2006 r. DaWanda kończy działalności. Przejmie ją konkurencyjna firma Etsy.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55867 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 4.07.2018Tesco i Carrefour nawiążą strategiczny sojuszBrytyjskie Tesco i francuski Carrefour planują nawiązanie strategicznego partnerstwa. Polska to jeden z trzech rynków, na których równocześnie obecne są obie te marki.
0 2 0 4.07.2018Prace nagrodzone w Międzynarodowym Biennale Plakatu w przestrzeni miejskiejRuszyła akcja „Przygarnij plakat”. W jej ramach prace nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu zostały wyeksponowane w przestrzeni miejskiej. Dodatkowo na przystankach można m.in. posłuchać werdyktu jury oraz poznać informacje o autorze danego plakatu.
0 0 0 3.07.2018Giganci internetowi Amazon, Netflix czy Google zwiększyli wydatki reklamoweWiększość amerykańskich reklamodawców utrzymała budżety na reklamę i marketing na podobnym poziomie – wynika z raportu Leading National Advertisers 2018. Nie dotyczy to jednak gigantów internetowych, takich jak Amazon, Netflix czy Google. Ci w 2017 r. mocno zwiększyli wydatki.
4 0 0 3.07.2018eService z telewizyjną kampanią promującą płatności bezgotówkowe2 lipca ruszyła telewizyjna kampania promująca serwis Bezgotowki.pl. Jej celem jest zachęcenie przedsiębiorców do korzystania z płatności bezgotówkowych i pokazanie wynikających z tego korzyści.