10.07.2008Świeża krew w Mosqui.To TweetDo zespołu agencji interaktywnej Mosqui.To dołączyły dwie nowe osoby – Joanna Agacińska i Maciej Wiśniewski.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
10.07.2008Zmiany personalne w New Look AdvertisingDo Zarządu firmy New Look Advertising dołączył dotychczasowy Dyrektor Handlowy Marek Kociszewski, który wraz z Ewą Jarosz i Andrzejem Góreckim będzie odpowiadał za rozwój nowych projektów. Marcin Makarewicz dotychczas z-ca Dyrektora Handlowego objął nowo utworzone stanowisko Account Directora i od 1 lipca przejmuje zarządzanie Działem Handlowym firmy. 0 0 0
10.07.2008Nowy szef marketingu i sprzedaży w IVO SoftwareOd lipca br. Leszek Kasperski został udziałowcem firmy IVO Software, oraz rozpoczął pracę dla tej spółki jako Wiceprezes odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. 0 0 0
10.07.2008Zmiany w zespole agencji DC GraphicsAneta Baberowska, dotychczasowy Senior Account Manager agencji DC Graphics (należącej do Darkstone & Cardinal Business Group), z dniem 1 lipca awansowała na stanowisko Marketing Director. Do zespołu w oddziale warszawskim agencji dołączył także, na stanowisku New Business Director, Michał Stefański. 0 0 0
10.07.2008Awans w client service Momentum WorldwideRadosław Frydlewicz z działu client service Momentum Worldwide uzyskał awans na stanowisko Senior Account Executive. 0 0 0
9.07.2008Ewa Bolesta-Zielińska w NBC UniversalFirma NBC Universal Global Networks poinformowała o powołaniu Ewy Bolesty-Zielińskiej na stanowisko Managera Marketingu i Komunikacji kanałów tematycznych w Polsce. Będzie ona odpowiedzialna za działania marketingowe na terenie Polski kanałów: Sci Fi, Universal Channel, Hallmark Channel, Movies24 i KidsCo. 0 0 0
9.07.2008Clear Channel Poland rozwija dział sprzedażyOd lipca br. w dziale sprzedaży Clear Channel Poland awansowały dwie osoby oraz zespół zasilił także jeden nowy pracownik. 0 0 0