Personalia

Pięcioro Polaków w jury konkursu Golden Drum 2023

Tegoroczna edycja konkursu kreatywnego Golden Drum odbędzie się 9 i 10 października w słoweńskim Portorożu. Kilka dni temu głoszony został skład jury (oprócz kategorii Creative Business Excellence oraz All Juries). Wśród jurorów jest na razie pięcioro przedstawicieli branży kreatywnej z Polski.

W kategorii One-Channel jurorem Golden Drum 2023 jest Kuba Przeszłowski, deputy creative director w DDB Warszawa

Odpowiada za działania dla McDonald’s na polskim rynku. W ostatnich latach laureat nagród: Brązowa LIA (trzykrotnie), Brązowy Lew w Cannes oraz Grafitowy Ołówek na AD&D Pencils.

Wśród jurorów w kategorii Omni-Channel zasiądzie Małgorzata Drozdowska, creative partner w FCB&theMilkman

Zdobywczyni kilku nagród Cannes Lions i One Show. Była przewodniczącą jury YC Eurobest w Polsce w 2016 r. oraz w polskiej edycji Cannes Lions YC Clients w 2017 r. Dwa lata później oceniała prace w Cannes Lions (kategorie Direct oraz Young Lions Print). Członkini jury międzynarodowych festiwali reklamy w Lizbonie, a także konkursu Young Ones (The One Club for Creative) oraz Dubai Lynx w kategorii filmowej. Jest w aktualnym zarządzie Klubu Twórców Reklamy.

Jury kategorii Craft ma w swoich szeregach dwóch specjalistów z Polski

Pierwszy to Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R. W ciągu piętnastu lat kariery zawodowej zyskał uznanie w plebiscytach Człowiek Roku Reklamy oraz Najbardziej Kreatywni w Biznesie. Zdobył ponad 80 nagród branżowych, w tym Cannes Lions, Clio, LIA, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum, Effies i inne.

Drugim polskim jurorem w tej kategorii jest Michał Sęk, executive creative director & partner 180heartbeats + Jung von Matt. Współtworzył kampanie dla m.in. takich marek jak Google, Ikea, Burger King, Microsoft, Innogy, E.On, Betclic czy Kit Kat. Zdobył ponad 80 krajowych i międzynarodowych nagród i wyróżnień. W tym Cannes Lions, D&AD, Clio Music, Clio Sports, Clio Health, Golden Drum, Effie, Greenpeace Design Award, Best of Show at Ad Creators Club oraz Top 5 i Top 3 Studio Projektowe Roku w dwóch kolejnych latach. Juror New York Festivals, YouTube Works, Ad Black Sea, Ad Creators Club i Young Creatives. Od 2022 r. członek zarządu KTR – Klubu Twórców Reklamy.

Członkinią 9-osobowego jury Creative Media Excellence jest Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer w Publicis Worldwide Polska

Zdobyła nagrody Cannes Lion, Gerety Awards, Eurobest, Cresta, Golden Drum, Comprix, KTR, Innovation, Mixx Awards Europe, Golden Eagles, Golden Arrow i kilka nagród Effie. Współtworzyła kampanie dla marek takich jak PG, Prudential, BNP Paribas, Nestle, Renault, Sanofi, Maspex, PGE, PKP Intercity, Orange, Coca Cola, Kompania Piwowarska, MTV, Netflix czy Garnier.

Jest inicjatorką powstania i wiceprezesem ds. komunikacji Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali K.I.D.S. Wspiera przedsiębiorcze kobiety w tworzeniu własnych firm jako mentorka programu Biznes w Kobiecych Rękach. Współpracowała również z Fundacją Liderek Biznesu.

Golden Drum to jeden z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych w Europie. Przyczynia się do podnoszenia poziomu komunikacji marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Promuje też transparentność w reklamie.

Polskich przedstawicieli nie ma w kategorii Young Drummers konkursu Golden Drum 2023.

  • 6
Polscy jurorzy w Golden Drum 2023

Polscy jurorzy w Golden Drum 2023

Jury Golden Drum 2023 Dagmara Witek-Kuśmider

Dagmara Witek-Kuśmider – kategoria Creative Media Excellence

Jury Golden Drum 2023 Kuba Przeslowski

Kuba Przesłowski – kategoria One-Channel

Jury Golden Drum 2023 Małgorzata Drozdowska

Małgorzata Drozdowska – kategoria Omni-Channel

Jury Golden Drum 2023 Michał Sęk

Michał Sęk – kategoria Craft

Jury Golden Drum 2023 Piotr Osiński

Piotr Osiński – kategoria Craft

 

 



Reklama