Zmiany i awanse w Komunikacji Plus PR - Marketing przy Kawie

Personalia

Strategiczne zmiany i awanse w Komunikacji Plus PR

Agencja Komunikacja Plus PR wzmacnia dział komunikacji produktowej i tworzy 4 huby kompetencyjne w ramach działu komunikacji korporacyjnej: employer branding i komunikacji wewnętrznej, komunikacji w sektorze nieruchomości, retail PR oraz strategicznego doradztwa korporacyjnego. Na czele brand PR stanęli Marcin Kuchno i Hubert Rączkowski. Sebastian Kolęda awansował na stanowisko head of employer branding practice. Mateusz Zalewski od stycznia pełni funkcję head of real estate practice, Agata Piekarz-Urbaś – head of retail PR practice, a Jan Jasiński objął stanowisko head of corporate practice.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja



Reklama