Personalia

Strategiczne zmiany i awanse w Komunikacji Plus PR

Agencja Komunikacja Plus PR wzmacnia dział komunikacji produktowej i tworzy 4 huby kompetencyjne w ramach działu komunikacji korporacyjnej: employer branding i komunikacji wewnętrznej, komunikacji w sektorze nieruchomości, retail PR oraz strategicznego doradztwa korporacyjnego. Na czele brand PR stanęli Marcin Kuchno i Hubert Rączkowski. Sebastian Kolęda awansował na stanowisko head of employer branding practice. Mateusz Zalewski od stycznia pełni funkcję head of real estate practice, Agata Piekarz-Urbaś – head of retail PR practice, a Jan Jasiński objął stanowisko head of corporate practice.

W styczniu 2023 r. największy dział w strukturze agencji Komunikacja Plus PR – dział komunikacji korporacyjnej – podzielił się na 4 huby kompetencyjne. W związku z tym nastąpiły strategiczne zmiany i awanse.

Na czele praktyki employer branding & komunikacji wewnętrznej stanął Sebastian Kolęda

Jako head of employer branding practice kieruje zespołem konsultantów z szerokim doświadczeniem pracy po stronie agencji oraz klienta. Stworzyli oni udane strategie i kampanie skierowane do pracowników firm z różnych branż – od IT po produkcję.

Obszarem komunikacji w sektorze nieruchomości zarządza Mateusz Zalewski

Nowy head of real estate practice to ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem. Współpracuje z liderami w sektorze nieruchomości, zarówno w Polsce, jak i na świecie. W portfolio jego zespołu znajdują się m.in. spółka biurowa Skanska, Dom Development czy SGI.

Agata Piekarz-Urbaś to head of retail PR practice

Odpowiada za rozwój kompetencji retail oraz koordynację działań dla klientów agencji z tej branży. Jest również rzecznikiem prasowym największego centrum handlowego w Polsce – warszawskiej Westfield Arkadia.

Jan Jasiński awansował na stanowisko head of corporate practice

Kierowany przez niego zespół oferuje wsparcie i doradztwo komunikacyjne dla przedsiębiorstw i ich ekspertów. Zespół ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu relacji z mediami, a niektórzy członkowie zespołu łączą to z doświadczeniem dziennikarskim.

Komunikacja Plus postawiła także na dział komunikacji produktowej. Przekształciła dotychczasową komórkę tech & consumer.

Na czele brand PR stanęli: Marcin Kuchno w roli consulting directora i Hubert Rączkowski jako head of brand practice

Marcin Kuchno specjalizuje się w szeroko pojętym brand PR-ze, doradztwie strategicznym oraz w projektach z obszaru content i influencer marketingu. Współpracował z firmami m.in. z obszaru nowych technologii, start-upami czy grupami telewizyjnymi. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich agencjach jak 24/7Communication, Remarkable Ones, D*fusion Communication, Flywheel oraz Charyzma.

Hubert Rączkowski z branżą PR związany jest od 2011 r. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Brand PR, Remarkable Ones, Walk PR, LoveBrands Relations oraz Clear Communication Group. Tworzył i realizował strategie komunikacyjne dla firm i instytucji z sektora nowych technologii i finansów – m.in. Verbatim, Nikon, Zortrax, Macrologic, ImpactCEE, czy Bain & Company. Jest absolwentem komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

  • 8
Strategiczne zmiany i awanse w Komunikacji Plus PR. Agata Piekarz-Urbaś – head of retail PR

Strategiczne zmiany i awanse w Komunikacji Plus PR. Agata Piekarz-Urbaś – head of retail PR

Strategiczne zmiany i awanse w Komunikacji Plus PR. Anna Simon

Anna Simon – wiceprezes i CEO agencji Komunikacja Plus PR

Strategiczne zmiany i awanse w Komunikacji Plus PR. Hubert Rączkowski

Hubert Rączkowski – head of brand practice

Strategiczne zmiany i awanse w Komunikacji Plus PR. Jan Jasiński

Jan Jasiński – head of corporate practice

Strategiczne zmiany i awanse w Komunikacji Plus PR. Marcin Kuchno

Marcin Kuchno – consulting director brand PR

Strategiczne zmiany i awanse w Komunikacji Plus PR. Mateusz Zalewski

Mateusz Zalewski – head of real estate practice

Strategiczne zmiany i awanse w Komunikacji Plus PR. Sebastian Kolęda

Sebastian Kolęda – head of employer branding practice

Strategiczne zmiany i awanse w Komunikacji Plus PR. Tomasz Alberski

Tomasz Alberski – managing partner



Reklama