Filip Fijałkowski: z Territory Influence do agencji Streetcom
Do teamu agencji Streetcom dołączył Filip Fijałkowski. Na nowo utworzonym stanowisku business development director będzie odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami, projektowanie oraz sprzedaż rozwiązań marketingowych online i offline. Będzie blisko współpracował z Filipem Dąbrowskim, sales direcorem. Jego bezpośrednią przełożoną jest CEO, Matylda Szymalska.
Filip Fijałkowski ma blisko 10-letnie doświadczenie w sprzedaży. Początkowo zdobywał je w branży motoryzacyjnej. Tworzył i wdrażał programy sprzedażowe oraz szkoleniowe, a także zarządzał programem badań satysfakcji klientów w Polsce.
Ostatnio pracował dla Territory Influence, gdzie odpowiadał za rozwój nowych projektów biznesowych i poszerzanie sprzedaży usług. Na swoim koncie ma realizacje z markami z branż FMCG i elektroniki użytkowej, w tym Philips, Sharp, Vestfrost, British American Tobacco, Colgate-Palmolive, czy Jacobs Douwe Egberts.
- 1