Personalia

Nowy Dyrektor Marketingu w HBO Polska

Maciej Kiryłło objął we wrześniu 2006 r. stanowisko Dyrektora Marketingu w HBO Polska. Przez ostatnie 7 lat pracował w agencji reklamowej DDB, początkowo jako account director, a następnie na stanowisku zastępcy dyrektora generalnego. Pracę zawodową rozpoczął w Renault Polska w 1996 roku. Maciej Kiryłło jest absolwentem romanistyki na Uniwersytecie Warszawskim, ukończył również studia MBA w Haute Ecole de Commerce. Zainteresowania: tenis i narty. Dyrektorowi Marketingu podlegają działy marketingu i public relations HBO Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja



Reklama