Personalia

Aleksandra Kołakowska i Katarzyna Rodzoch awansują w dziale lifestyle agencji Big Picture

Z początkiem listopada 2023 r. Aleksandra Kołakowska oraz Katarzyna Rodzoch awansowały na stanowiska senior PR consultantek. Objęcie nowych funkcji związane jest z planami utrzymania dynamicznego rozwoju praktyki lifestyle w Big Picture.

Katarzyna Rodzoch i Aleksandra Kołakowska specjalizują się w tworzeniu strategii oraz realizacji kampanii zintegrowanych, wspierających cele biznesowe, a także napędzających rozwój marek. Do tej pory w Big Picture:

  • zajmowały się tworzeniem od podstaw wizerunku lokalnych brandów,
  • implementowały globalne strategie na polski rynek.

Obie są członkiniami zespołu lifestyle zarządzanego przez Karolinę Pękalską oraz Monikę Roth-Jaczynowską (heads of lifestyle communications).

Aleksandra Kołakowska

W Big Picture pracuje od stycznia 2021 r. Zajmuje się kompleksową obsługą PR projektów brandowych – głównie dla liderów branży FMCG, w tym marek wrażliwych. Koordynowała działania m.in. dla marek Coca-Cola, Herbapol-Lublin, Oatly czy Super Menu. Zajmowała się także realizacją projektów dla marek alkoholowych z portfolio:

  • William Grants and Sons (The Balvenie, Glenfiddich, Monkey Shoulder, Hendrick’s Gin),
  • CEDC (Campari),
  • Brown-Forman (Finlandia Vodka).

Współtworzyła i egzekwowała strategie dla Elektrowni Powiśle, Panasonic i Technics oraz marki Rituals Cosmetics w związku z jej wejściem na polski rynek. Ostatnio odpowiadała także za komunikację otwarcia gdańskiej restauracji White Marlin.

W branży PR od 2013 r. W 2020 pełniła funkcję rzeczniczki prasowej Galerii Mokotów oraz Galerii Wileńskiej. Wcześniej pracowała m.in. dla marek Prosto Label, Levi’s, Jack Daniel’s Tennessee Whiskey, Bosch Professional, Avalon Extreme czy Westfield Arkadia.

Katarzyna Rodzoch

Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Z agencją związana jest od czerwca 2022 r. Odpowiada głównie za PR produktowy marek takich jak Garnier, Jack Wolfskin, Tubądzin itd. Ponadto:

  • realizowała działania dla love brandów z portfolio Mondelez Polska (Milka, Oreo),
  • koordynowała działania dla marek wrażliwych, takich jak Durex, Grant’s czy Tullamore D.E.W.,
  • odpowiadała za komunikację warszawskiej restauracji La Luce.

Wcześniej przez kilka lat prowadziła działania z zakresu media relations oraz tworzyła strategie komunikacji dla marek fashion, m.in. Liu Jo, Ecco, Intimissimi/Calzedonia, Solar czy Gino Rossi. Dbała także o wzrost świadomości i widoczności dla branży beauty, realizując projekty dla The Body Shop, Oriflame, Embryolisse czy Oio Lab. Współpracowała również z sektorem FMCG, prowadząc projekty dla marek Żywiec Zdrój i Bracia Sadownicy.

  • 1
Aleksandra Kołakowska i Katarzyna Rodzoch – senior PR consultants w Big Picture

Aleksandra Kołakowska i Katarzyna Rodzoch – senior PR consultants w Big Picture

 


 

Reklama