Mateusz Gaca dołącza do McCann, Michał Sosiński awansuje
Do zespołu agencji McCann jako creative group head dołączył Mateusz Gaca. Nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska senior art directora na creative group head w zespole obsługującym markę KFC.
Mateusz Gaca dołączył do McCann. Objął stanowisko creative group head w zespole obsługującym markę Mastercard. Jest również odpowiedzialny za:
- selekcję najbardziej kreatywnych projektów wychodzących z warszawskiego biura agencji,
- koordynację procesu ich udziału w krajowych i międzynarodowych konkursach i festiwalach branżowych.
Wnosi do McCann ponad 11-letnie doświadczenie zdobyte na stanowiskach kreatywnych w agencjach reklamowych Ogilvy Poland, Havas Warsaw, Grey Group Poland oraz 180 heartbeats + Jung v Matt i DDB. Pracował dla szerokiego portfolio krajowych i globalnych marek. Były wśród nich Bank Pekao, mBank, Ikea, Peugeot, Volvo, Volkswagen, Seat, Google, Huawei, Ben & Jerry’s oraz McDonald’s.
Wspierał również Rzecznika Praw Obywatelskich, Amnesty International, Wolne Sądy i Fundację Ocalenie. Jego prace były wyróżniane nagrodami zarówno branżowymi, jak i artystycznymi – od KTR po Cannes Lions, D&AD oraz One Show.
Michał Sosiński pracuje w McCann od ośmiu lat. W tym przez ostatnie 4 lata był senior art directorem dla KFC, marki należącej do holdingu AmRest. Teraz awansuje na jej creative group heada. Pozostaje w strukturach zespołu obsługującego lokale szybkiej obsługi, skupiając się na dalszym rozwoju kreatywnym marki KFC.
Jest związany z branżą reklamową od dekady. W tym czasie współtworzył kampanie 360 stopni dla takich marek, jak Coca-Cola, Lech, Wyborowa, KFC, L’Oreal Paris, Vichy, Pekao, Mastercard oraz Nestle. Na koncie ma kilka nagród Effie za efektywność kampanii, w tym dwie złote statuetki.
- 1