Adrianna Morze dyrektor marketingu i komunikacji w DB Schenker
Z początkiem maja Adrianna Morze objęła stanowisko dyrektor marketingu i komunikacji w klastrze North & East Europe w firmie DB Schenker. Obok bieżącego zarządzania strategią wizerunkową i komunikacyjną firmy do jej zadań należy też m.in. rozwinięcie nowoczesnych narzędzi z obszarów digital oraz automation marketingu, a także wsparcie zespołu sprzedaży.
Oznacza to również integrację zespołów marketingu i komunikacji. Do tej pory funkcjonowały one w strukturze firmy oddzielnie. Adrianna Morze przechodzi do DB Schenker z FM Logistic. Jako kierownik ds. marketingu i komunikacji była tam odpowiedzialna za:
- kreację i implementację strategii komunikacji,
- bieżącą realizację działań marketingowych firmy w czterech krajach Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry).
Wcześniej pracowała na stanowisku senior PR managera w agencji Ogilvy PR (Cohn & Wolfe). Z kolei w Havas PR prowadziła projekty głównie w obszarze komunikacji korporacyjnej.
Monika Pachniak-Radzińska, dotychczasowa dyrektor komunikacji w klastrze NEE DB Schenker, objęła stanowisko doradcy zarządu ds. komunikacji.
- 1