Marcin Witkowski pokieruje sprzedażą i marketingiem w Green Cell
1 września stanowisko VP of sales & marketing w firmie Green Cell produkującej rozwiązania do ładowania i magazynowania energii objął Marcin Witkowski. Będzie odpowiadał za rozwój i promocję produktów marki oraz sprzedaż B2B i B2C we wszystkich kanałach.
Marcin Witkowski zaczynał jako analityk. Z zakupami i sprzedażą związany jest od 2006 r. Od ponad dekady specjalizuje się w branży technologicznej. Był dyrektorem handlowym w Mix Electronics oraz Morele.net, a potem dyrektorem wsparcia biznesu i analiz w X-kom. Na stanowisku VP of sales & marketing w Green Cell pokieruje zespołami odpowiedzialnymi za sprzedaż i promocję produktów marki.
– Green Cell to firma z dużym potencjałem, który trzeba wyeksponować. Chcę uczynić z niej markę pierwszego wyboru dla klientów szukających urządzeń we wszystkich oferowanych przez nią kategoriach produktowych – zapowiada nowy wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży.
Portfolio Green Cell obejmuje m.in.:
- akcesoria do ładowania urządzeń mobilnych,
- ładowarki i kable do samochodów elektrycznych,
- akumulatory,
- przetwornice,
- magazyny energii.
Są to rozwiązania zaprojektowane w Polsce, a sprzedawane na całym świecie.
– Tworzymy ekosystem rozwiązań pozwalających oszczędzać energię. Chcąc jeszcze lepiej dopasować się do oczekiwań klientów, sięgamy po analityczne doświadczenie Marcina i jeszcze mocniej splatamy ze sobą sprzedaż i marketing. Jestem pewien, że ten ruch pozwoli nam włączyć wyższy bieg – komentuje Paweł Ochyński, założyciel Green Cell.
Portfolio firmy zawiera 21 autorskich urządzeń zaprojektowanych przez własny dział R&D. Green Cell zatrudnia łącznie 200 pracowników. Większość w siedzibie firmy w Krakowie oraz fabryce baterii w Skawinie.
- 1