Marcin Hinz pokieruje nowym działem badań jakościowych OpinionWay
Jako head of qual Marcin Hinz pokieruje rozwojem działu badań jakościowych w OpinionWay Polska.
Marcin Hinz jest antropologiem kulturowym, specjalizującym się w jakościowych badaniach marketingowych i społecznych. Ostatnio pracował jako senior research manager i public affairs officer w Ipsos Polska. Jednocześnie pokieruje dużymi projektami badawczymi oraz zadba o wizerunek firmy.
– Mam poczucie, że spotkaliśmy się z OpinionWay w bardzo dobrym momencie. Firma zaczyna w szerszym zakresie oferować w Polsce badania jakościowe, jednocześnie globalnie rozwijając swoje podejście LIFE (Listen-Interact-Feel-Engage). Takie holistyczne podejście, zawierające w sobie stałą gotowość do szycia na miarę rozwiązań badawczo-doradczych pozwoli oferować klientom naprawdę akcyjne rekomendacje biznesowe – mówi Hinz.
Od początku obecności w Polsce OpinionWay działa jako agencja full-service, oferująca pełne spektrum badań marketingowych. Do tej pory w jej działalności dominowały jednak badania realizowane z wykorzystaniem technik i metodologii ilościowych.
Hinz należy do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Jest członkiem rady programowej 1. Festiwalu Insightów i Innowacji Insummit i współpracownikiem fundacji MISO. Prelegent konferencji branżowych, autor publikacji z zakresu badań i kultury. Absolwent etnologii i antropologii kulturowej (UW) oraz studiów badania społeczne i rynkowe w praktyce (Collegium Civitas). Wcześniej przez kilka lat związany z sektorem kultury.
- 1