Patrycja Kościołowska: z SalesTube do Dentsu - Marketing przy Kawie

Personalia

Nowe stanowisko digital strategy & innovation director w Dentsu Polska objęła Patrycja Kościołowska

Nowo utworzone stanowisko digital strategy & innovation director w grupie Dentsu Polska objęła Patrycja Kościołowska. Będzie odpowiedzialna za strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze martech, procesy new business oraz za edukację klientów i pracowników wewnątrz firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56071 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama