Personalia

Jacek Celiński head of media & performance line w Dentsu Polska

W styczniu do Dentsu Polska dołączy Jacek Celiński. Obejmie stanowisko head of media & performance. W nowej roli będzie odpowiadał za kierunek rozwoju linii biznesowej media & performance w Dentsu Polska i wchodzących w jego skład agencji Carat, iProspect i Dentsu X.

Dołączenie to oznacza uzupełnienie zespołu zarządzającego i realizację strategii rozwoju grupy poprzez dalsze łączenie kompetencji w obszarach mediów, danych, commerce oraz treści. Jacek Celiński ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu. Jest liderem, który wizje potrafi przekuć w efekt. Zaczynał jako dziennikarz, potem obejmował kolejno stanowiska: media plannera, account directora, executive directora, business directora. Ostatnio pełnił funkcję head of e-commerce w Havas Media Group & Havas Creative.

Rozumie zmieniający się krajobraz zachowań konsumenckich, potrzeby i aspiracje klientów. Podziela wartości dotyczące zrównoważonego rozwoju i różnorodności jako kluczowych czynników sukcesu zarówno w celu przyciągnięcia najlepszych talentów, jak i zapewnienia najlepszych wyników dla klientów.

Celińskiemu podlegać będą liderzy linii media & performance: Izabela Sochacka, client service director i Marta Kulik-Jastrzębska, media delivery director. Tomasz Dziekan – dotychczasowy interim pionu media & performance – wróci do pełnionej poprzednio funkcji COO Dentsu w Polsce i CEE.

  • 1
Jacek Celiński

Jacek Celiński


 

Reklama