Personalia

Jacek Celiński na czele Havas E-Commerce

W styczniu oficjalnie rozpoczęła działalność agencja Havas E-Commerce. Na jej czele stanął Jacek Celiński. Będzie zarządzał zespołem fachowców odpowiedzialnych za rozwój kompleksowej oferty z zakresu e-commerce marketingu.

Jacek Celiński objął stanowisko head of Havas E-Commerce. Jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zespołów klienckich zarówno w dużych, międzynarodowych agencjach mediowych i reklamowych (Starcom, Saatchi & Saatchi IS), jak i tych wyspecjalizowanych w e-commerce (Pathfinder 23 czy Commerce Sherpas z grupy K2 Internet). Ma doświadczenie w zakresie strategii mediowych, contentowych, sprzedażowych i w wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi e-commerce dla marek z portfolio największych globalnych firm FMCG – P&G, Coty czy Coca-Colia.

Na koncie ma również szereg nagród branżowych, m.in. Silver Drum, Effie, Mixx Awards czy KTR. Jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. W Havas E-Commerce będzie podlegał bezpośrednio CEO Havas Media Group, Małgorzacie Węgierek, a także CEO Havas Creative Group, Dorocie Mazur. Będzie też wspierał w rozwoju strategii e-commerce klientów obu tych dywizji.

Powołanie Havas E-Commerce to kolejny etap rozwoju kompetencji internetowych i e-commerce w grupie Havas w Polsce. Oferta obejmuje tym samym wszystkie kluczowe dla klientów obszary e-commerce – od technologii, zarządzania danymi, analityką i marketing automation, przez tworzenie treści, półek produktowych, po działania trafficowe obejmujące narzędzia dotarcia (search i e-mail marketing, programmatic, social commerce). Agencja będzie też wspierać klientów w rozwoju strategii omnichannelowych.

  • 1
Jacek Celiński

Jacek Celiński


 

Reklama