Personalia

Magdalena Pobikrowska awansuje na head of biddable media w SalesTube

Stanowisko head of biddable media w SalesTube obejmuje Magdalena Pobikrowska. W nowej roli zajmie się m.in. hubem kompetencyjnym SEM, paid social i zakupem kampanii programmatic dla międzynarodowych klientów oraz rozwojem narzędzi wewnętrznych z obszaru martech dla tych kanałów.

Magdalena Pobikrowska awansuje na nowo utworzone stanowisko w efekcie powołania multimarketu działającego na kilkudziesięciu rynkach europejskich. Jest to również związane z dotychczasowymi sukcesami w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi martech w zarządzanym przez nią zespole. Będzie koordynowała pracę trzech teamów: SEM, paid social i programmatic, łącznie 74 ekspertów i ekspertek.

Nowa head of biddable media z Group One jest związana od 2012 r., a od 2016 piastowała stanowisko head of SEM. Jest certyfikowaną specjalistką z zakresu produktów reklamowych Google i trenerką programu Google AdWords Certified Trainer. Jako jedna z czterech osób w Polsce współtworzyła polską edycję programu „Internetowe rewolucje Google” (szkolenia online), w czasie którego przeszkolono z wiedzy marketingowej ponad 132 tys. osób.

Przeprowadziła szereg szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu swojej specjalizacji, w tym również serię wykładów w ramach studiów podyplomowych dla studentów Uczelni Łazarskiego. Jest absolwentką programu Leadership Academy realizowanego w Polsce we współpracy z Center for Leadership.

  • 1
Magdalena Pobikrowska

Magdalena Pobikrowska



Reklama