Personalia

Greg James globalnym dyrektorem ds. strategii w Havas Media Group

Były CSO North America HMG, Greg James został global chief strategy officerem w Havas Media Group. Będzie podlegać Peterowi Mearsowi, globalnemu CEO grupy.

Greg James jest znany w branży z wyników w zdobywaniu nowego biznesu w Stanach Zjednoczonych. Zarządzał też wielokrotnie nagradzanymi, globalnymi kampaniami dla marek LVMH, Vodafone, Nintendo, Coca-Cola i Unilever.

Do grupy dołączył po przejęciu agencji Cake przez Havas w 2008 r. Był w niej partnerem i zajmował stanowisko head of content. W 2010 r. został awansowany na stanowisko managing directora Cake Group w USA. W Havas Media znalazł się w 2013 r. jako chief strategy officer w Ameryce Północnej.

Jest zwolennikiem zintegrowanej strategii „Together” Havas Media Group oraz filozofii opartej na badaniu Meaningful Brands. Niedawno powołał zespół zarządzający, który doprowadził Havas Media North America do osiągnięcia rekordowego poziomu wzrostu i przyniósł tytuły Agencji Roku 2017 „AdWeeka” i „MediaPost”.



Reklama