15.06.2007Focus Advertising powiększa zespół TweetAgencja Focus Advertising powiększyła swój zespół o pięciu pracowników.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53964 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
15.06.2007Nowe osoby w Discovery Networks w PolsceDiscovery Networks informuje o powołaniu Leszka Zaborowskiego na stanowisko Director of Channels na region Europy Środkowej oraz Patryka Piputy na stanowisko Ad Sales Manager w Polsce. 0 0 0
14.06.2007Zmiany personalne w dziale sprzedaży oraz telemarketingu w pkt.plW firmie pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne nastąpiły kolejne ważne zmiany personalne w dziale sprzedaży oraz telemarketingu. Awanse otrzymali: Grzegorz Cieśliński oraz Halina Brudnoch. Każda z tych osób swoją pracą przyczyniła się do zwiększenia udziałów pkt.pl na rynku Yellow Pages w Polsce. 0 0 0
14.06.2007Zmiany personalne w pkt.plW firmie pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne nastąpiły kolejne ważne zmiany personalne w dziale sprzedaży oraz telemarketingu. Awanse otrzymali: Grzegorz Cieśliński oraz Halina Brudnoch. Każda z tych osób swoją pracą przyczyniła się do zwiększenia udziałów pkt.pl na rynku Yellow Pages w Polsce. 0 0 0
14.06.2007Nowy Dyrektor Generalny w Browarze BelgiaMichał Dominik został nowym dyrektorem generalnym Browaru Belgia. Z wykształcenia jest magistrem, inżynierem chemii a większość swojego życia zawodowego spędził pracując w sektorze FMCG. Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych korporacjach takich jak Johnson & Johnson, Coty, Metro GMBH czy Morliny. Ostatnio pracował na stanowisku Managing Director w firmie Animex. Doświadczenie biznesowe budował zarówno w Polsce, jak i za granicą. Michał Dominik ma 44 lata, jest żonaty i ma 2 dzieci. Jego hobby to sport i muzyka. 0 0 0
13.06.2007Nowy Dyrektor Generalny Bacardi-Martini PolskaArkadiusz Trela został nowym Dyrektorem Generalnym polskiego oddziału jednej z największych firm alkoholowych świata - Bacardi-Martini. Bacardi-Martini Polska jest jednym z największych producentów i dystrybutorów alkoholowych marek premium na polskim rynku. 0 0 0
12.06.2007Wzmocnienie zespołu kreacji agencji Kolektyw RocketAndrzej Madej dołączył do działu kreatywnego agencji Kolektyw Rocket. Wcześniej pracował jako Art Director w Agencji Reklamowej SODA. W swojej karierze zawodowej współpracował też m.in z Agencją Bayard, Young&Rubicam, Ogilvy&Mather. 0 0 0