12.04.2013Dariusz Chwierut w agencji Schulz Brand Friendly TweetDariusz Chwierut w agencji Schulz Brand Friendly objął stanowisko creative group head.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
12.04.2013Marcin Markowski dołącza do Value MediaMarcin Markowski przeszedł do domu mediowego Value Media ze Starcomu. Obejmie stanowisko affiliate media specialist. 0 0 0
12.04.2013Awans w Lewis PRIwona Kruk awansowała na stanowisko PR consultant. Zajmie się obsługą klientów z sektora finansowego, nowych technologii oraz ubezpieczeń. 0 0 0
12.04.2013Kolejna zmiana personalna w NC+ – nowy rzecznik prasowyRzecznikiem prasowym NC+ został były dziennikarz – do niedawna rzecznik banku Pekao SA – Arkadiusz Mierzwa. 0 0 0
11.04.2013Nowe osoby i awans w ClickAdDo zespołu ClickAd dołączyli Karolina Krzysztofik oraz Michał Kidała. Anna Lipińska awansowała na stanowisko dyrektora działu planowania i zakupu mediów. 0 0 0
10.04.2013Wojciech Dagiel w Havas WorldwideWojciech Dagiel dołączył do Havas Worldwide jako chief creative officer. Wraz z nim w agencji pojawiły się też inne nowe osoby − Zofia Smełka oraz duet kreatywny Marcin Mroczek i Andrzej Błachut. 0 0 0
10.04.2013Agnieszka Pucuła i Piotr Łokuciejewski w BlueberryDo agencji Blueberry dołączyli: Agnieszka Pucuła, która objęła stanowisko account directora, oraz Piotr Łokuciejewski – strateg digital. 0 0 0