Personalia

Dariusz Andrian w kadrze zarządzającej VMLY&R w regionie EMEA. Polska regionalnym centrum kompetencji

VMLY&R przedstawiło liderów odpowiedzialnych za zarządzanie obszarem EMEA i uruchomiło centra kompetencji w Polsce, Wielkiej Brytanii i Turcji. Na stanowisko CEO na cały region EMEA mianowany został Andrew Dimitriou. Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland, wszedł w skład zespołu executive leadership team. Zespół będzie odpowiadał za rozwój oferty agencji, jej relacji z kluczowymi klientami i partnerami oraz integrację sieci na poziomie różnych obszarów działania w regionie.

EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) jest jednym z tych regionów, w których VMLY&R rozwija się najprężniej. Firma może pochwalić się liczbą 35 klientów pozyskanych w ciągu ostatnich sześciu miesięcy i prognozowanym 5-procentowym wzrostem zatrudnienia. VMLY&R buduje swoją wyróżnialność na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, aby budować connected brands.

Kadra zarządzająca na obszar EMEA będzie motorem strategicznych zmian w oddziałach lokalnych i regionie. Początkiem tego będzie uruchomienie regionalnych centrów kompetencji, które pozwolą agencji wspierać klientów w zakresie ich zmieniających się potrzeb biznesowych i komunikacyjnych oraz zwiększyć możliwości związane z transformacją cyfrową.

Polski oddział odpowiada za rozwiązania technologiczne. Jest jednym z trzech centrów kompetencji obok Wielkiej Brytanii (customer experience) i Turcji (content).

Regionalne centrum kompetencji w Polsce oferuje kompleksowe usługi – od doradztwa, budowy, rozwoju i utrzymania systemów po marketing mobilny i precyzyjny, a także e-commerce. Wzmacnia budowanie tzw. connected brands dzięki rozwiązaniom z różnych platform, w tym m.in. Adobe, Drupal, Sitefinity, Sitecore, technologii mobilnych i innych.

Jednym z projektów realizowanych w nowym modelu w regionie EMEA jest współpraca z marką Lavazza. Zespoły w Polsce i Mediolanie dostarczają rozwiązania z zakresu connected customer experience. Pozwalają one marce lepiej zakorzenić się w życiu konsumentów, a tym samym realizować strategiczne priorytety biznesowe.

  • 2

VMLY&R EMEA executive leadership team

Andrew Dimitriou, CEO VMLY&R EMEA



Reklama