Personalia

MediaCom rozszerza skład globalnej kadry kierowniczej. Dołączają do niej Kate Rowlinson i Christine Fang

MediaCom powołał do globalnego zarządu (global executive committee) Kate Rowlinson oraz Christine Fang. Pierwsza z nich objęła stanowisko managing director worldwide hubs, druga niedawno dołączyła do agencji jako global chief financial officer.

Kate Rowlinson odpowiada za rozwój worldwide hubs w MediaComie. Będzie czuwała nad tym, by działały zgodnie z tymi samymi wytycznymi dotyczącymi najlepszych praktyk, jednocześnie dążąc do lepszej integracji i mobilności pracowników sieci.

Christine Fang ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami zarówno w agencjach, jak i po stronie marek. Dołączyła do GroupM w 2016 r. jako CFO GroupM China. Poprzednio była szefem FP & A w Mondelez China, a wcześniej przez ponad 6 lat w PepsiCo China zajmowała stanowisko CFO beverages. Pracowała również w Gillette China i Carrefour China.

Cieszymy się, mogąc powitać Kate i Christine w globalnym zarządzie naszej agencji. Kate współpracuje z nami od ponad dziesięciu lat i odegrała znaczącą rolę w rozwoju naszej sieci oraz w rozwoju biznesu naszych klientów. Jej dołączenie do zarządu stanowi dobrą ilustrację naszej filozofii „People First, Better Results”. Z kolei Christine przynosi ze sobą doświadczenie na stanowiskach kierowniczych zarówno w pracy po stronie agencji, jak i po stronie klientów. Jej wiedza, szczególnie z perspektywy marketera, jest bezcenna – powiedział Stephen Allan, prezes i dyrektor generalny MediaCom Worldwide.

  • 2

Kate Rowlinson

Christine Fang



Reklama