Personalia

Anna Wilczewska dyrektorem marketingu marki Castrol w Polsce

1 sierpnia Anna Wilczewska objęła stanowisko dyrektora marketingu BP Europa SE, odpowiadając za markę Castrol na rynku polskim.

Związana z firmą od 2006 roku, jako dyrektor marketingu zajmie się realizacją strategii komunikacji marketingowej marki, budowaniem wizerunku firmy oraz poszczególnych produktów, a także zarządzaniem zespołem marketingu.

Poprzednio była kierownikiem marketingu ds. PCO (samochody osobowe) i odpowiadała za komunikację masową z konsumentami oraz współpracę z klientami – warsztatami nieautoryzowanymi. Kierowała też działaniami w zakresie promocji marki Castrol jako oficjalnego sponsora Euro 2012 i 2008 oraz mistrzostw świata w 2010 roku.

Wcześniej pracowała w firmach Shell i Polskie Książki Telefoniczne, zajmując się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacyjnej uwzględniającej ATL i BTL, marketingiem bezpośrednim, promocjami, wydarzeniami oraz PR-em. Zajmowała się także badaniami rynku. Absolwentka marketingu i zarządzania Szkoły Głównej Handlowej.

Castrol Polska oraz BP Polska od roku 2010 wchodzą w skład BP Europa SE z siedzibą w Hamburgu.



Reklama