Zmierzch sloganów (Brandweek)
  • 0
  • 1
27.11.2007

Zmierzch sloganów (Brandweek)

T. L. Stanley, Taglines Lose Their Starring Role in Ads, "Brandweek", 26.11.2007

Mimo że niektóre slogany reklamowe wciąż kojarzą nam się z konkretnymi markami (i pewnie do końca życia będą się kojarzyć!), coraz częściej rezygnuje się z ich stosowania. Krótki artykuł próbuje znaleźć przyczyny ich nieprzydatności we współczesnym marketingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2007

Lipton i Tequila zachęcają do blogowania

Lipton rozpoczyna kolejny etap budowania społeczności w Internecie wokół swojej marki. Od października internauci mają możliwość odwiedzenia nowego serwisu społecznościowego marki Lipton www.e-notatnik.pl. Serwis łączy w sobie cechy bloga i fotobloga oraz możliwości serwisów wymiany informacji. Za kreację serwisu internetowego dla Liptona odpowiada agencja TequilaPolska, od strony doboru i wykonania mechanizmów interaktywnych projekt wspiera agencja Madonet. Koncepcja E-notatnika powstała we współpracy obu firm.